niedziela, 3 maja 2015

Rozdział 19

I znowu nastał słoneczny dzień James,Kendall,Logan i Carlos wstali z łóżek zjedli śniadanie i poszli nad basen.Opalali się i zauważyli przechodzącąkoło nich i basenu Natashe.James tak się ucieszył ,że od razu wstał z leżaka i przytulił ją a w jej strone szedł jej chłopak Terence.Natasha zawołała:
-Puść mnie ! Terence pomóż mi !
Terence pomógł Natashy.
James stał jak wryty i patrzył się na całujących
Terenca i Natashe.Wtedy ona zawołała:
-Sasha jak miło Cię widzieć!
Natasha przytuliła koleżanke i poszła z Terencem
do pokoju.Chłopaki wstali z leżaków i zadzwonił
telefon Kendalla :
-Halo?
-Kendall do studia nagrywamy nową piosenke.
-powiedział Gustavo.
W tym czasie Camille, Jo ,James i Logan
poszli do centrum handlowego.
Jo i Camille poszły do butiku,a
Logan i James poszli na pizze.
James zamówił spaggetti ponieważ nie mieli ochoty na pizze.
Kiedy doszli do palmwoods poszli odłożyć zakupy..
******
Natasha,Terence i Sasha poszli na basen
ale Natasha zapomniała  Mp3 i poszła do pokoju.
Kiedy zeszła nad basen zobaczyła całujących się
Terenca i Sashe.
-Terence,Sasha jak mogliście?!-powiedziała wściekła
Natasha.Natasha rozpłakana pobiegła do holu i
wpadła na Jamesa.
-Co się stało?-zapytał James  
Sasha...i Terence mnie....-Natasha nie mogła
dokończyć zdania.
Wtedy nadszedł Kendall wracający z Rock Record.
-James?-zapytała Natasha.
-Tak?
-Wiem że nie jestem ładna,
ale...chciałbyś do mnie wrócić ?
-Jasne od samego wyjazdu wiedziałem że jesteśmy
sobie przeznaczeni.
Natasha poszła do Terenca i znim zerwała.
Potem poszła skonfontować się z Sashą . Natasha
chodź nie wiedziała czemu całowali się, wybaczyła
koleżance, ponieważ wie że łączyła ich przyjaźń.
Natasha była szczęśliwa do końca dnia.



PS: Mam nadzieję że rozdział się podobał ..

               


           


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz